Ευαγγελία Ζαχαροπούλου
Η Ζαχαροπούλου Ευαγγελία είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Αποφοίτησε με ακαδημαϊκή υποτροφία από το τμήμα Ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος με βαθμό Άριστα, ανώτατη διάκριση “Summa cum laude”. Παράλληλα, απέκτησε πτυχίο Ψυχολογίας από το UK Open University με διάκριση “Honors 1st distinction.”
Στη συνέχεια, έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα (Maitrise) στην Κλινική Ψυχολογία με ειδίκευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία από το Κρατικό Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Παράλληλα, εκπαιδεύτηκε στην Παιγνιοθεραπεία σύμφωνα με το πρόγραμμα της Academy of Play and Child Psychotherapy (APAC). Επίσης, έχει παρακολουθήσει μαθήματα Θεατρικού Παιχνιδιού στο καλλιτεχνικό εργαστήρι «Λάκης Κουρετζής».
Ως άνθρωπος που πιστεύει στη δια βίου μάθηση και προσωπική εξέλιξη, εξακολουθεί να διευρύνει την επαγγελματική της κατάρτιση με τακτικές επιμορφώσεις και μετεκπαιδεύσεις, με έμφαση στην παιδική θυματοποίηση, στο ψυχικό τραύμα και στην ανθεκτικότητα παιδιών και εφήβων. Επίσης, ως μητέρα δύο ενηλίκων πλέον παιδιών, έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα θέματα της αποτελεσματικής διαπαιδαγώγησης καθώς και της ανάπτυξης υγιών ορίων και ασφαλούς δεσμού μεταξύ παιδιού – γονέα.
Στο παρελθόν, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία σε παιδικές κατασκηνώσεις και ιδρύματα παιδικής προστασίας. Σήμερα εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και εφήβων στο γραφείο της στον Γέρακα Αττικής, ενώ παράλληλα συνεργάζεται με ιδιωτικά σχολεία και δομές.
Ενδεικτικά, αναλαμβάνει περιστατικά που αφορούν άγχος, φοβίες, διαζύγιο, διαχείριση θυμού, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, έλλειψη αυτοπεποίθησης, πένθος/απώλεια, δυσκολίες συμπεριφοράς, ψυχικό τραύμα, αδελφική αντιζηλία, κ.α.
Επίσης, είναι μέλος της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (American Psychological Association), καθώς και του διεθνούς επαγγελματικού οργανισμού παιγνιοθεραπευτών Play Therapy International.
Ενδεικτικές Μετεκπαιδεύσεις - Σεμινάρια
- Αξιολόγηση της Νοημοσύνης παιδιών και εφήβων με την Κλίμακα Νοημοσύνης WISC V – Θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στη χορήγηση, βαθμολόγηση, διατομική-ενδοατομική ερμηνεία και συγγραφή ψυχολογικής έκθεσης
- Story Play Level I – Joyce Mills/The StoryPlay Center – PTGR
- Ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων – ΓΝΑ Σισμανόγλειο
- Ανήλικοι πρόσφυγες/Προστασία ασυνόδευτων παιδιών – University of Strathclyde
- Βασικές τεχνικές αξιολόγησης κακοποιημένων παιδιών & εφήβων – Medical University of South Carolina
- Γνωσιακή Θεραπεία – Medical University of South Carolina
- Γνωσιακή Θεραπεία και διαταραχή μετατραυματικού στρες – Medical University of South Carolina
- Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία εστιασμένη στο παιδικό τραύμα – Medical University of South Carolina
- Δεξιότητες ανάληψης & διαχείρισης περίπτωσης επιτυχημένης θεραπείας – Medical University of South Carolina
- Διαγνωστικό & Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών V (DSM-V)/Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους – US National Child Traumatic Stress Network
- Διαταραχές ύπνου – Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος
- Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – King’s College London
- Δυσλεξία – Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος
- Δυσμενείς εμπειρίες παιδικής ηλικίας (ACEs) – Ohio Department of Health
- Εισαγωγή στην αναπτυξιακή ψυχολογία – Monash University
- Εφηβική κατάθλιψη – University of Reading
- Ψυχολογία της προσωπικότητας – Monash University
- Θεραπευτικές προσεγγίσεις παιδικής θυματοποίησης – Medical University of South Carolina
- Θεραπευτικός σχεδιασμός παιδικής θυματοποίησης – Medical University of South Carolina
- Κατάθλιψη και διαταραχές διάθεσης εφήβων & νέων – University of Reading
- Νευροβιολογία/Εγκληματολογία – Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος
- Οπτικός πολιτισμός των παιδιών: Εικονογραφημένα βιβλία, κόμικς, τηλεόραση, θέατρο & κινηματογράφος – University of York
- Παιδική θυματοποίηση: Ψυχολογικές, συμπεριφορικές και κοινωνικές επιπτώσεις – Medical University of South Carolina
- Παιδική κακοποίηση/Συμπτώματα & Διάγνωση – Medical University of South Carolina
- Παιδικό ιχνογράφημα – Ιδιωτικός φορέας
- Παιδικό πένθος – US National Child Traumatic Stress Network
- Παιχνίδι και ανάπτυξη παιδιού – Open University UK
- Παροχή πρώτων βοηθειών/ψυχολογική στήριξη έκτακτης ανάγκης – US National Child Traumatic Stress Network
- Ποινικό δίκαιο και υπεράσπιση κακοποιημένων παιδιών – Medical University of South Carolina
- Πρόληψη αυτοκτονιών – Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος
- Σεξουαλική κακοποίηση παιδιού & εφήβου – ΕΚΠΑ
- Συστημική Θεραπεία – ΕΠΙΨΥ
- Σωματική ασθένεια, άγχος & κατάθλιψη – King’s College London
- Τραύμα αποχωρισμού σε υιοθετημένα & ιδρυματοποιημένα παιδιά – US National Child Traumatic Stress Network
- Ψυχικό τραύμα και αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά & εφήβους – US National Child Traumatic Stress Network
- Ψυχολογικές πρώτες βοήθειες – US National Child Traumatic Stress Network
- Ψυχοσεξουαλικές διαταραχές – ΕΠΙΨΥ – Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος
- Ψύχωση και πρώιμα συμπτώματα σε νέους και εφήβους – Stanford School of Medicine
- Ψύχωση και σχιζοφρένεια/Φροντίδα πασχόντων – King’s College London